Logo
Máte dotaz nebo chcete rezervovat místo? Zavolejte
Po-Pá: 9:00-22 So: 11-22
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.03.2022
KULTURNÍ PROGRAM 2022
Podívejte se aktuální KULTURNÍ PROGRAM číst celé
14.12.2021
Koncert Mirka Palečka se přesouvá na 31.3
S ohledem na současnou situaci se koncert Mirka Palečka „Pocta Jaroslavu Seifertovi“ přesouvá na čtvrtek 31.3.2022 od 19h. Zakoupené vstupenky zůstáv... číst celé
16.10.2021
PROGRAM NA BŘEZEN 2022
Podívejte se aktuální KULTURNÍ PROGRAM číst celé
Zobrazit všechny novinky

Média a my

Vlastimil Ježek, Jan Jirák

Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti me... celý popis
Dostupnost
Skladem
150 Kč
136 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:9788073313043
EAN kód:9788073313043
Nakladatelství:Akademie múzických umění
Popis
Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru.

Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky.
Parametry
NakladatelstvíAkademie múzických umění
Rok vydání2014
Počet stránek148
Vazbabrožovaná vazba
Chcete odebírat náš zpravodaj?
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za měsíc.
Informace pro zákazníky

     

Kontakty
Po-Pá: 9:00-22 So: 11-22
© Božská Lahvice s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz